16. helmikuuta 2013

WANHAT 2013

Voivoivoi! On nyt ollu viimeset 3 päivää niin kiire kokoajan että huhhuh. Enpä oo paljoo kuvaillu. MUTTA väsäsin kuitenki just äsken nopeesti pienen videon mun wanhojen tasseista (mitkä muuten oli ihan super hauskat!!!) Mutta siis älkää ihmetelkö ku se siin lopussa hyppii kokoajan paikast toiseen..lisäsin ne klipit vaan siihen suoraan :D jep oon laiska!

Mut siis torstaina oli tanssit koululla, perjantaina tanssittiin jäähallilla, jonka jälkeen me lähettiin ravintolaan ja sit illal jatkoille! OLI TOOOOSI HAUSKAAAAAA!

Ja tosiaan..oon huomenna (sunnuntaina) lähös viikoks Meksikoon moikkaa mun host siskoo et lisäilen sitten varmaan viikon pääst maanantaina jotain tosi jännää! Hihiii moiksu! :)<3

3 kommenttia:

  1. Ihana röyhelötoppi sulla tossa bannerissa, mist se mahtaa olla peräsin? (:
    Käy kurkkaamassa ja jää lukijaks jos tykkäilet. (:
    sl-stereohearts.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! =) mä en itseasias tiiä mist se on. Se on mun kaverin :/ jhuuu mäpä kurkkaan :)

      Poista